BLucaOG

Elvetemedtem. Kijelentettem nem is olyan rég, hogy mekkora hülyeség blogolni, erre tessék. De vannak dolgok, amiket ki akar írni magából az ember. Csak úgy...

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

Piros betűs ünnep!

2008.06.17. 00:12 | BLuca | Szólj hozzá!

Nem fogjátok elhinni, amit most megosztok Veletek! Sikerúlt megalkotnom azt az ÉDES (!) süteményt, amiért Holló is odáig van. A neve almás-vaníliás muffin, és említett madárka megveszik érte. Már szombaton mondta nekem, hogy ráfanyalodott a madárlátta sütimre reggeli gyanánt, de nem igazán tudtam elhinni, amíg a saját szememmel nem láttam. Aztán eljött a mai nap, mikor is növényvásárlás előtt még beugrottunk hozzám, és meglátva az asztalomon a pár szem maradék muffint, rögtön lecsapott rá, hogy akkor amíg én összeszedem magam, addig ő letol párat. És tényleg letolta. HIHETETLEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://bluca.blog.hu/api/trackback/id/tr79524713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása