BLucaOG

Elvetemedtem. Kijelentettem nem is olyan rég, hogy mekkora hülyeség blogolni, erre tessék. De vannak dolgok, amiket ki akar írni magából az ember. Csak úgy...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Barabás Lőrinc Eklektric vs Supernem

2008.06.15. 13:09 | BLuca | 2 komment

Tegnap történt az összecsapás. Merthogy ez nem egy egyszerű koncert volt, hanem megmérkőzött a két csapat. A helyszín Trafó, most voltam ott először, de nekem tetszett, legnagyobb előnye, hogy kb. 5 percre található a lakásomtól :D Ez főleg akkor nagyon jó, amikor esik az eső, mint például tegnap :)

Az esemény egy színházteremnek nevezett nagy teremben zajlott, kétoldalt állítottak fel színpadokat. A legviccesebb az volt az egészben, hogy mindkét csapat kapott egy-egy különbejáratú táncoslányt is. Sajnos az egyik nem igazán érezte a ritmust, de arra nagyon jó volt, hogy szakadjunk a nevetéstől :D


Szóval a feladatok: először mindkét csapat 15 percig kellett, hogy zenéljen, ez amolyan bemelegítés volt. Az első éles fordulóban Michael Jackson Billy Jean című számát kellett feldolgozniuk a saját stílusukban. A második körben egymás dalaira kellett improvizálniuk az együtteseknek, majd egy DJ bejátszott különböző stílusú zenékből egy-egy rövid részletet, melyre szintén improvizálni kellett.
Végül pedig mindkét banda kapott egy sztárvendéget, és közösen kellett játszaniuk. Barabásék Kézdi Luca fiatal hegedűst kapták, akit én személy szerint imádok, hihetetlen, hogy mit művel a hegedűvel. Másik oldalon sajnos csak egy Elvis-imitátort láthattunk, ami elég gyengének bizonyult számomra.
 


Sajnos Luca elég furán mutatkozott be a közönségnek, ugyanis úgy kérődzött a színpadon, mint a tehenek a legelőn. Azt a rágót igazán kiköphette volna. Persze ez semmit nem von le a zenészi minőségéből, főleg, hogy én már láttam, hallottam máshol is zenélni őt, és tudom mikre képes.
A versenyt végül Barabásék nyerték 5-2-re, de persze nem ez volt a lényeg, hanem hogy nagyon érdekes koncertnek lehettünk fültanúi, és hogy mindkét banda bebizonyította, hogy valóban tudnak zenélni, ott helyben megoldani zenei feladatokat, és nemcsak rutinszerűen nyomják a megszokott számaikat.

Összefoglalva nekem nagyon tetszett a dolog, na persze a megfelelő társaság is nagyon fontos :D

A bejegyzés trackback címe:

https://bluca.blog.hu/api/trackback/id/tr79521278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

travis 2008.06.17. 15:01:27

Az Elvis-poén szerintem igenis nagy volt!
Számomra az est csúcsa a Supernem Paint It Black feldolgozása volt, lagzis stílusban.

KongSubba 2008.06.18. 13:02:39

Szerintem viszont ha nem az Ál-Elvis jön Supernemékhez, akkor sokkal több esélyük lett volna nyerni, mert az a performance kicsit gyenge lett....Mindameleltt a többi fordulóban nagyon jól teljesítettek!
süti beállítások módosítása