BLucaOG

Elvetemedtem. Kijelentettem nem is olyan rég, hogy mekkora hülyeség blogolni, erre tessék. De vannak dolgok, amiket ki akar írni magából az ember. Csak úgy...

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

Luca is csak ember :)

2008.06.24. 14:46 | BLuca | 2 komment

Történt ugyanis, hogy megbuktam a második vizsgaalkalmon közgázból. de ezt csak a harmadik vizsgaalkalom előtti napon tudtam meg, úgyhogy arra már nem tudtam elmenni. Gyorsan szereztem egy bővebb jegyzetet, mint a sajátom, majd neptunoltam egyet. Ezek után teljesen meggyőződve arról, hogy bejelentkeztem a negyedik, egyben utolsó vizsgaalkalomra, nekiálltam tanulni. Na jó, pár nap múlva neki is álltam, de tényleg :D Aztan volt pár elégge húzós napom, a vizsga előtti napon Kaposvárra kellett mennem, aznap 7 órát főttem a kocsiban, szóval picit faradt voltam este. Aztán ma reggel nekiálltam tanulni megint, majd pár óra múlva pihenésképp benéztem a neptunra, hogy megbizonyosodjak a vizsga helyszínét illetően.

Ekkor az állam hirtelen padlóra került. Kiderült ugyanis, hogy meggyőződésemmel ellentétben egyáltalában nem jelentkeztem be a vizsgára, a jelentkezési időszak pedig ugye tegnap délben lejárt. Na mondom ez k..va jó... Persze totál kiborultam, hogy hogyan lehetek ekkora hülye stb. Persze anyám próbált megnyugtatni, hogy jól van, bárkivel előfordulhat, de nem, velem ilyen nem fordulhat elő. Még szerencse hogy nem jövő félévben diplomázom, mert akkor verném csak igazán a fejem a falba, ha emiatt csúsznék még egy fél évet.

Azóta persze lecsillapodtam, és ha jól belegondolunk, úgyse volt semmi kedvem már tanulni ebben a dögmelegben, de azért jó lett volna letudni a dolgot. Ennek köszönhetően a féléves eredményem: sikerült megcsinálnom 11 kreditet, vagyis igazából holnap derül ki, hogy valóban 11 az a 11, vagy csak 9. Szép... Egyszerűen zseniális vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://bluca.blog.hu/api/trackback/id/tr26537001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schwarzi 2008.06.24. 15:13:19

Luca is csak ember, nade nem akármilyen ám!

BLuca 2008.06.25. 10:44:11

:) Puszi meg ölelés!
süti beállítások módosítása