BLucaOG

Elvetemedtem. Kijelentettem nem is olyan rég, hogy mekkora hülyeség blogolni, erre tessék. De vannak dolgok, amiket ki akar írni magából az ember. Csak úgy...

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

Feltámadás

2009.02.18. 19:25 | BLuca | 1 komment

Itt vagyok megint! Remélem mindenki nagyon örül nekem :D

 

Kicsit elfoglalt voltam mostanában. A túlizgulása a dolgoknak rendkívül kimerítő tevékenység ám, én pedig nagyon jó vagyok benne.

De végre valahára szigorló építészmérnök vagyok, bezony! Lassan talán már lesz témám is a diplomámhoz, épp időben, hisz' már majdnem két hét elment a félévből.

Egyébként a dolgok egészen jól mennek körülöttem. Bár eggyel több ember nem tud élni nélkülem, mint ahánynak kellene :D

Na de következzen egy kis összeállítás az elmúlt időszak történéseiről!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A díszes társaság Thesszalonikiben.

 

Majd a tengerben :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kis építészet Thesszalonikiből.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig már Keszthely és a kis piros járgány :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez is az, megint építészkedtem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kastély, kicsit turistáskodni is kell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esküvőn, persze nem a sajátunkon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erős lányok vagyunk ám!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asszem épp csokitorta van a számban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nagy aggódásom tárgya, a komplex terv. Vagyis ez csak a lepcső belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://bluca.blog.hu/api/trackback/id/tr20951401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geza16V 2009.02.18. 23:11:38

Itt volt az ideje... :D
süti beállítások módosítása